Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Lisa
Bismillah
29.11.12 | 4:42 AM | 0 comments
Assalamualaikum.. heyy *winkwink . Time buka facebook keluar pulak .....is in a relationship with tutt.. Kenapa ye aku rasa hati aku ni tetibe je sakit je. Rase macam nak pegi sound je tutt tu. Ehhhh nape ngan aku ni *tepuk dahi. Kenapa aku mara sangat ni ? Dia bukan sape sape pun dengan kau. adeh. Entah laa weh, kau crush aku kot. Hm :'( sedihhnya. Nape kau dah ade relay wehhhh. Sedihnyaa aku. Ingat lagi first kite kenal. Kau ingat time datang rumah aku. Aku tak ingat. HAHAHA. Tapi lamelame kau mintak no phone aku. Time aku happy sangat weh. Kita text tapi jarang sebab kau no celcom mahal. Tapi aku gagah kan jugak. Lamelame kita  dah kurang text and tuptupp terus tak text langsung. HM sedih aku. setiap hari aku tunggu text kau tapi..... Tapelaaa. Tapi kekadang kau ade hantar IM kat aku tapi macam nak tanak je layan. Sokayy aku sabar je. And harini baru aku tau sape sebenarnya CRUSH aku. Crush aku kau a......... Nape laa aku tak perasan. hmm sedih tengok kau dah berpunya tapi tapela. nak buat camane sokayy. Kau happy aku pun happy :') Aku tunggu kau eh..





| New things